Botigues de Manresa on havíem comprat

L’any 2003, per celebrar el 25è aniversari de l’entitat, la Unió de Botiguers edità aquest àlbum de cromos de façanes. El desembre de l’any 2016 vam fer una primera tramesa al blog, i el gener del 2017, una segona entrega. Les podeu consultar a: https://apugemlapersiana.wordpress.com/facanes-de-comercos/#jp-carousel-1085

Aquest març publiquem la darrera tanda de cromos. Hem triat comerços tancats, seguint la nostra línia de recerca. Un recorregut molt il·lustratiu de botigues emblemàtiques de Manresa.

 

>

Hi ha 2 comentaris

  1. Sóc Francesc Rubí, segon fill de qui va ser fundador i propietari de Rubi/Elektrubi/Electrodomèstics Rubi/Electrubi

    Acabo d’assabentar-me de la iniciativa al respecte.

    Disposo de documentació que pot ser útil al vostre propòsit.

    Liked by 1 person

  2. El meu besavi l’any 1902 va fundar l’empresa TINTORERIA GROS
    la primera tintoreria d Manresa, al c/ Sobrerroca, 12 i amb els tallers a la Ctra. Cardona, 64. Va treballar durant més d 100 anys.
    Si els semblés interessant podríen parlar amb el nosaltres, l’última generació d la dinastia de ” CAL PAULI o CAL TINTORER”
    Moltes gràcies per l’atenció
    Josefina Gros

    Liked by 1 person

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.